WARTO WIEDZIEĆJAK ODZYSKAĆ SIŁY PO WYSIŁKU FIZYCZNYM

6 RAD: JAK ODZYSKAĆ SIŁY PO TRENINGU

Kilka prostych czynności po treningu sportowym pozwala pozbyć się uczucia zmęczenia i bólu mięśni, aby w pełni cieszyć się dobrym samopoczuciem związanym z aktywnością fizyczną.

  • Wykonaj masaż zmęczonych partii mięśni przy użyciu Arnicrème®
  • Przywróć odpowiedni poziom nawodnienia organizmu: zalecana jest przede wszystkim woda o wysokiej zawartości soli mineralnych
  • Rozciągnij się: bezpośrednio po treningu, zanim jeszcze nie obniży się temperatura ciała maksymalnie, rozciągnij mięśnie tak, by wróciły do swojej długości spoczynkowej
  • Przestrzegaj zaleconego czasu odpoczynku
  • Skorzystaj z ciepłego prysznica lub kąpieli
  • Uzwględnij w diecie pokarmy o wysokiej zawartości potasu i witamin, takie jak:  banany, owoce cytrusowe,  warzywa i suszone owoce
6 RAD: JAK ODZYSKAĆ SIŁY PO TRENINGU
6 RAD: JAK ODZYSKAĆ SIŁY PO TRENINGU
6 RAD: JAK ODZYSKAĆ SIŁY PO TRENINGU

PO TRENINGU, REGENERACJA…

Aktywność fizyczna, a w szczególności uprawianie sportu odgrywa zasadniczą rolę dla utrzymania zdrowia i energii. Bieganie, rower, wycieczki piesze, pływanie, tenis, gimnastyka… niezależnie od rodzaju wysiłku, po treningu mogą pojawić się zakwasy. Związane z nimi dolegliwości można złagodzić by optymalnie zregenerować mięśnie i wrócić do codziennych obowiązków. 

PO TRENINGU, REGENERACJA…
*Produkt kosmetyczny z ekstraktem ze świeżej rośliny Arnica montana
Arnicrème

OK